Abdul Fattah juara HERO REMAJA 2012

Assalamualaikum..
Bersyukur ke hadrad Illahi, Risya masih diberi peluang lagi untuk hidup diatas bumi yang bertuah ini. Terima kasih Ya Allah!!! 

Image result for hero remaja fattah amin

Alhamdulillah, Hero Remaja telah melaburkan tirai pada 22 september 2012, di Dewan MCA, Kuala Lumpur. Tahniah kepada semua Top 22 Hero Remaja 2011/2012. Akan tetapi adat pertandingan mesti ada menang dan kalah, tidak terkecuali dalam Hero Remaja.
Abdul Fattah mohd Amin ( fattah amin ) berjaya merangkul Gelaran Hero Remaja pada edisi kali ini. Beliau telah memenangi RM 5,000 dan sebuah motosikal Naza 650z. Mohd Syafiq Syamim Abdul Razak ( Syafiq kyle ) pula memenangi tempat kedua dan Mohd Shahrul Ridzwan Hashim ( Syarul Ridzwan ) memenangi tempat ketiga dalam pertandingan Hero Remaja pada kali ini.
Selain itu, Hero Macho disandang oleh anak kelahiran Seremban, Nazrief Nazri dan Hero Favorite disandang oleh Azfar ... Risya ucapkan tahniah kepada semua para pemenang dan kepada yang tidak bernasib baik, kamu adalah terbaik.. Diminta kamu semua bergiat aktif dalam dunia seni ini dan tingkatkan pretasi dan kurang kontrolversi.. ( macam salah eja je )

 
FIRST PLACE
Abdul Fattah

Image result for hero remaja syafiq kyle
SECOND PLACE
Syafiq Syamim

Image result for syarul ridzwan hero remaja
THIRD PLACE
Shahrul Ridzwan

Image result for Nazrief Nazri hero remaja

Image result for azfar hero remaja
HERO MACHO DAN FAVORITE
Nazrief Nazri dan Azfar
Image result for azfar hero remaja

All the TOP 22... =) you are the best...

Risya harap lepas da jadi Artis tolong jangan sombong.. Risya mahu kamu semua jadi seperti sekarang..yang sentiasa melayan pelbagai karenah fans kamu.. so, good luck n all the best to all... =)

Catat Ulasan

4 Ulasan

  1. wah..ni bakal2 jd retis yg pemes pasnih

    BalasPadam
  2. Oo yg ni blakon lam tanah kubur..gud2..moga sume dpt ambil pngajaran :)

    BalasPadam
  3. Dh jd pelakon tanah kubur,tahniah :)
    Moga kte sume ambil pngajaran

    BalasPadam
  4. Oo yg ni blakon lam tanah kubur..gud2..moga sume dpt ambil pngajaran :)

    BalasPadam