ComeBack By Dhiya HR

Hello geng.. whatsappp… rock tak Risya hari ini, malas cerita banyak-banyak, hari ini Risya nak buat pengumuman bahawa Risya akan update blog berkaitan dengan superhero semasa finalis hero remaja 2011/2012 dahulu… “dhiya”

(twitter only k, risya tak boleh print screen whatsapp kami, tentang apa yg kami borakkan..(padahal tentang kerjaya dhiya n aktiviti nk gemokkan bahan)..hahaha)

Kenal lagi tak dhiya?? Riss pernah siarkan segman khas untuk dhiya dulu “ kenali Dhiya” yang mendapat lebih 2000 pembaca..dia juga merupakan salah satu finalis pilihan risya ..fuhh… time nak dekat exam Risya sanggup pergi tengok dan menyaksikan “Fattah amin” menjadi juara hero remaja masa itu.
Okey, baru-baru ni, risya ada berhubung dengan dhiya dan bertanyakan tentang perkembangan baru beliau. So sekarang ini dia still lagi aktif dalam dunia hiburan ini, Risya je yang da down cikit dengan dunia seni ini. So, ramai yang tertanyakan apa yang Dhiya sedang lakukan sekarang setelah habis bertanding dalam Hero Remaja yang lepas. Selepas habis Hero remaja itu, kita ada menyaksikan Dhiya berlakon di iklan-iklan TV. Dan yang terbaru, Dhiya telah menghabiskan lakonan pendek ( shortfilm ) di youtube berjudul “eraser” . 


apa yang pasti, seribu ucapan tahniah kepada Dhiya kerana lakonan nya yang cukup2 Risya terpukau bertambah lagi dengan kekacakan dia..cair hatiku…fuhhh.. 
Selain dari itu, dhiya jugak sedang mengacarakan satu program tv iaitu Sungai X-Trem slot aspirasidi rtm 1 pada setiap selasa pukul 3.30ptg. memang gempak beb program ini…


 

act banyak pic lagi..tapi Risya tak larat nak upload..kamu boleh pergi ke facebook sg extreme ...

Catat Ulasan

1 Ulasan