Review : shawl/tudung by Khadijah signature



hai semua. Tengah buat apa tu? Cuaca di luar panas sungguh tapi kenapa risya terasa sejuk je ni? demam ke, tapi badan risya biasa je tak panas pun. opss terlupa, patut la terasa sejuk, rupanya risya mengunakan Shawl by Khadijah Signature.

Kebaikan Tudung / Shawl By Khadijah Signature?



bagi Risya, Tudung/Shawl khadijah Signature ini terlalu banyak kelebihan dia. Antara Kelebihan tudung/shawl ini yang dapat Risya simpulkan ialah :- 

- Kain yang Sejuk bila dipakai
- Sangat Selesa
- Mudah dibentuk
- Mudah digosok
- Tidak mudah kedut

Pilihan Warna dan Harga?

Sememangnya di Khadijah Signature ini, Pembeli mempunyai pilihan yang begitu banyak. Terdapat pelbagai Jenis Warna yang mampu menambat hati setiap pembeli malah Risya pun rambang mata melihat warna yang ada di Khadijah Signature ini. Tidak dinafikan, harga memainkan peranan yang penting bagi sesetengah individu tetapi jangan risau Tudung/Shawl by Khadijah Signature ini mempunyai harga yang mampu milik berdasarkan jenis dan kualiti tudung/shawl tersebut. 

Testimoni

Macam tak percayakan apa yang Risya tulis, tak apalah kalau tak mahu percaya. Risya akan tunjukkan Bukti daripada Pembeli-pembeli lain.



bagaimana mahu membeli?


Bagi yang mahu membeli tudung/shawl Khadijah Signature ini, Anda bolehlah pergi ke instagram / Facebook Khadijah Signature. Apa yang boleh Risya katakan disini, Tudung / Shawl yang dikeluarkan oleh Khadijah Signature ini memang kain yang berkualiti bersesuaian dengan harganya. 

Facebook : Khadijah Signature


Catat Ulasan

1 Ulasan