tips 1 --> #pujuk memujuk


#sekadar gambar

kamu mesti ada teman wanita...teman wanita kamu kuat merajuk tak? kamu pujuk tak dia? wanita begitu senonim dengan perasan merajuk, tapi ada juga wanita yang tidak menunjukkan sifat merajuk itu kepada teman lelakinya. Jika kes yang kuat merajuk ini, lelaki mestilah bertimbang rasa kerana itu memang sifat semula jadi wanita. Bukan mereka sengaja nak merajukkan diri tetapi merajuk itu sudah sebati dengan wanita.

tapi ramai lelaki yang mengambil sambil lewa dengan keadaan ini. ada juga ingin memikat balik hati Teman Wanitanya dengan hadiah. Bagi Risya sendiri, Memberi hadiah bukanlah satu jalan yang terbaik, kerana tidak semua Wanita MATERIALISTIC ... mereka hanya mahu perhartian dari Teman Lekakinya. INGAT, tidak semua wanita inginkan hadiah.

Wanita ingin dimanjakan, tapi jangan manja yang berlebihan yer.... Mereka ingin kamu memujuk dan memberikan sepenuh perhatian kepadanya. Wanita juga tidak suka pabila DIA merajuk, ANDA pun merajuk balik..

kalau Teman WAnita anda jauh dari anda, call lah dia dan cakap lemah lembut dan kalau boleh nyanyikan lagu untuk DIA walaupun suara anda tidak sehebat JAMAL ABDILLAH.. jika wanita itu masih lagi merajuk, gunakan otak anda yang hebat itu, untuk menghantar SMS dan mengarang kata-kata romantik.. Jika tidak berjalan juga anda buatlah VIDEO yang boleh mencairkan dan melembutkan kembali hati mereka.

pujuklah Teman Wanita anda dan hargailah mereka... =)

#nak tahu tips untuk memujuk hati lelaki yang sedang marah?? nantikan dalam episode akan datang

Catat Ulasan

0 Ulasan