Kelas Tuisyen Online | SKOR A UPSR Bersama High Fly

Sejak dari bulan lepas i asyik mencari kelas tuisyen yang sesuai untuk budak tahun 5. Tapi tak jumpa-jumpa. Nak masukkan si Abang Adib kelas tuisyen. Markah ujian dia baru-baru ni amat mengecewakan sekali. Da la tahun depan dia nak ambil peperiksaan UPSR. pening kepala dibuatnya.

Nak di jadikan cerita, google punya google jumpalah satu kelas online ni. Rupa-rupanya pusat tuisyen ni merupakan salah satu pusat tuisyen terbaik. Ramai influencer dan blogger blogger yang daftarkan anak-anak mereka ke kelas tuisyen ni. So, dari sini mula lah ada keyakinan dengan pusat tuisyen ni. Eh nak tau tak pusat tuisyen apa? Pusat tuisyen fly high. 

Tanpa buang masa, i pun mesej pusat tuisyen fly high. Lepas berbincang tentang situasi si abang adib, i pun decide untuk masukkan abg adib ke dalam kelas Elite. Harganya pun sangat berpatutan. Bagi I, tidak mengapa keluarkan duit, asalkan anak berjaya di masa hadapan.

Untuk minggu yang pertama, si Abang adib masih malu-malu kucing. Masuk minggu ke dua, abang adib da start bertanya soalan yang dia kurang fahami. Alhamdulliah, i da mula nampak sedikit peningkatan.

Abang adib pun da mula seronok belajar. Dapat kenal dengan kawan2 baru. Tiap- tiap hari tanya ada kelas tak. Sebab dia tak sabar nak belajar dan tanya cikgu-cikgu yang mana dia tak faham. 

I berharap sangat abang adib dapat fokus dan terus kosisten dalam kelas ni. Jangan sia-siakan peluang yang ada didepan mata. Ami harap sangat abang berjaya di dunia akhirat. Dan menjadi harapan keluarga kita. 

Pada ibu bapa yang berminat, anda boleh hubungi nombor yang tertera di bawah.

Wasap.my/60192662022

Wasap.my/60105433732

Wasap.my/601156899323

Wasap.my/60126877488

Wasap.my/60126509622

Catat Ulasan

0 Ulasan