Mimpi Shahzril Ahmad Menjadi Pocong?

Assalamualaikum

Siapa tidak kenal dengan Shahzril Ahmad,Seorang peserta Hero Remaja dan kini Bergelar Pelakon,model dan mana tahu bakal bergelar penyanyi. Opss..berkenaan dengan mimpi di atas, suka cita nya Riss sendiri tidak tahu mengapa dia boleh menjadi Pocong di dalam mimpi Riss..

Image result for shahzril ahmad pocong

kamu semua bayangkanlah muka sehensem dia tetiba menjadi pocong...kelakar bukan? hihihi.... Riss pun tak  tertahan gelak bila teringat kembali mimpi itu... Riss pun berceritalah dengan Shahzril pasal mimpi dia jadi pocong...
ceritanya begini
" kejadian berlaku di sebuah kampung kerana minyak kereta sudah habis, dalam keadaan gelap ditengah malam, Riss pun dengan berani berjalan kerana ternampak sebuah rumah banglo . setiba di Rumah tersebut, Riss memberi Salam tetapi tiada orang menjawabnya..tetiba sahaja Riss rasa buru roma Riss tegak berdiri.... Riss pun berpusing patah balik ke kereta dan masa itulah pocong yang mirip Shahzril muncul dengan Tiba-tiba..... dan dengan tiba-tiba juga Riss terasa ada orang tampar Riss, Rupanya adik Riss yang tampar Riss suruh Solat Subuh"

tamat cerita itu.. Akibat daripada Itu, Shahzril perli Riss dengan menghantar gambar poconggggggg!!!!!! setiap malam dia akan whatsapp Riss dan hantar gambar2 tersebut.....dan disebabkan itu juga Riss terpaksa tidur buka lampu...nak tengok Shahzril hantar gambar apa? Riss rasa tak payah lah....sebab Riss dah padam gambar2 tersebut.
Shahzril: sory pasal mimpi tersebut ok.....hihihihi

Catat Ulasan

0 Ulasan