Ukhwah 1 gooners

Assalammualaikum dan salam ukhwah.



Seperti tidak percaya kejadian yang menimpa diri ini semalam,dirasuk atau sebagainya..hahahaha. Sebenarnya tak dirancang pun sebelum ni mahu mengikuti atau menyertai event and LMV di ampang semalam akan tetapi disebabkan my beloved sister,k.Qyra datang dari Sabah ke sini ,Risya pun ubah fikiran.da alang-alang beliau berada disinikan. 

Bermula jam lapan pagi sabtu sehingga jam dua pagi ahad iaitu kira-kira lapan belas jam masa Risya bersama dengan seorang lagi kakak kesayangan yang juga merupa orang kuat Arsenal Malaysia Supportes, k. Ann ...lamakan, hampir 24 hours ...hahahha... BTW terima kasih k.ann yang tetiba memberi Risya tawaran untuk mengajar di pusat tuisyen beliau. thanks and i love u so much.

Sebelum ke LMV , kami singgah sebentar di padang bola UPM untuk menyaksikan game diantara ARSENAL KELANTAN SUPPORTERS ( AKS ) dan ARSENAL MALAYSIA SUPPORTES ( AMS ). Game berkesudahan dengan AKS 2-0 AMS.
Ini ada sebahagian gambar daripada game semalam. 

                     
                        

                       

                          

                           








setelah menghadapi pelbagai cabaran, akhirnya k.Qyra berjaya juga sampai tempat yang dituju. Dari Sabah ke KL. gila tak gila dia tu. next month datang sini lagi . suka hati You la kak, asalkan hati You bahagia, i pun bahagia. hehehehe 

( thanks abang MU sebab belanja and layan kami yang mauk air ni )

tepat jam 8 malam, kami selamat mendarat ke port AmpangGunnersSupporters ( AGS ) di L&S Food Corner untuk menyaksikan perlawanan diantara Man United vs Arsenal . Perlawanan itu berkesudahan dengan seri 1 - 1. Walaupun seri, Risya rasa seronok kerana sokongan yang berikan oleh peminat-peminat gooners ni adalah 200% . Mereka bukannya hanya sokong ketika pasukan kalah tetapi mereka juga terus berada di belakang pasukan ketika kalah. 

Terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak bagi menjayakan event ini. Terima kasih juga yang tak terhingga kepada AKS yang sanggup datang dari kelantan untuk membuat event yang sebegini dan tahniah kerana memenangi tempat pertama futsal 4 penjuru ( AKS-AMS-SAM-AGS ) serta mengalahkan team AMS FC dengan jaringan 2-0 . Hope ukhwah yang sedia ada ini dapat dikekalkan pada masa2 yang akan datang. Saya selaku wakil dari Arsenal n9 gooners (the niner) amat berbesar hati dengan layanan yang di berikan oleh tuan rumah ( walaupun sebut nama i salah.hahah.. btw its okey :p ) . Insyaallah, di masa yang akan datang, kita akan berjumpa lagi. 

( ozil Malaysia..kau ado ?? )






















credit to :-
Irfan Faidh
Yen Ainnur Liza
Irne Ann Shafena
Qyra Violet
Dix Fab
Kamal Afiq
Muhamad Hatta Ramli

Catat Ulasan

0 Ulasan