Review : "Eliz Essential" pakar kecantikan anda


hai semua, hari ini Risya nak review satu product yang tesangat-sangat bagus. Lepas ini anda mungkin tidak akan tercari-cari lagi product lain. kerana apa? kerana product ini sesuai untuk semua jantina tidak kira sama ada lelaki atau perempuan.

Jika dahulunya Risya sangat risau tentang kulit muka Risya yang bermasalah tetapi dengan bantuan kawan, beliau mempekenalkan Risya dengan product ini. Selain dari harga yang murah ( RM40 ), Product ini juga TIDAK mengandungi bahan-bahan yang boleh mendatangkan kesan sampingan malahan product ini diperbuat dari bahan organik extract buah yang wangi dan sesuai untuk semua jenis kulit. Semacam tidak percaya sewaktu pakai product ini, ianya berkesan SEAWAL 3 HARI. Risya ulangi BERKESAN SEAWAL 3 HARI.

Tak sabar nak tahu nama product ini? bawa bertenang semua. Nama product ini ialah 

ELIZ ESSENTIAL SERUM

Kini kulit muka Risya tidak lagi kusam dan kurang bermaya. Dengan adanya Eliz essential serum ini, kulit Risya kelihatan segar dan tidak berminyak. Kebanyakkan kawan-kawan Risya memuji product ini, mana tidaknya dulu kulit Risya penuh jerawat di dahi ( maklumlah kerja bahagian chemical kan ) , sekarang ni jerawat pun macam segan2 nak tumbuh. Malah, Risya tak perlu mengenakan makeup yang tebal untuk menutup jerawat-jerawat Risya lagi. ( jimat duit beli barang makeup disitu )

Selain kesan glowing diwajah, Eliz juga dapat membantu memutihkan muka, menghilangkan parut jerawat, mengecilkan pori-pori, mengurangkan kulit berminyak dan paling penting bagi seorang yang bergelar manusia, Serum ini juga mampu mengecilkan jerawat dan jerawat pun segan nak singgah dekat muka kita ni. 

Selalunya kita sering dengar atau lihat , produk-produk lain mempunyai 4 in 1 tau 3 in 1 tapi tidak dengan Eliz Essential serum ini, ianya mempunya 7 in 1 dalam satu botol. Percaya atau tidak, anda mesti, wajib percaya. Antara yang terkandung dalam serum ini ialah 

1. DD specialist
2. Moisturing
3. Brightening
4. Softening
5. Glowing
6. Lifting
7. PH balance 

Cara-cara memakainya

1. bersihkan muka
2. ambil beberapa titis Serum eliz 
3. sapukan dimuka dan urut sehingga selesai di semua bahagian

# serum ini boleh digunakan diwaktu pagi dan juga diwaktu malam 


Catat Ulasan

0 Ulasan