"Squad V1" juara pertama BWN MOBILE LEGENDS TOURNAMENT 2017

Bandar Seri Begawan : Squad V1 berjaya menjadi juara pertama BWN MOBILE LEGENDS TOURNAMENT 2017 setelah menumbangkan rival mereka, Temazn pada pertandingan final yang berlangsung di Kg Perumahan Rimba Gadong, Brunei Darussalam.

Atas kemenangan tersebut, kumpulan Squad v1 telah berjaya membawa pulang wang tunai sebanyak $100 dan 5 powerbank pokemon 10000MAH with Light. Sementara itu,Temazn selaku 1st Runner , telah memenangi wang tunai sebanyak $80 beserta 5 virtual reality manakala TOP(2nd Runner) membawa pulang wang tunai sebanyak $50 beserta 5 minion OTG pendrive 16gb.


Menurut penganjur pertandingan Ak Mohd Faiz Pg Haji Ismail , beliau amat berterima kasih kepada semua pihak samaada secara langsung ataupun tidak. 

Alhamdulillah , Congrats Squad V1(Champion),Temazn(1st Runner),TOP(2nd Runner)
#MLBwnTournament17. Kepada team lain , jangan menyerah, maybe this time bukan kamu punya luck,mungkin 1 day .practise saja banyak-banyak.apapun kami crew2 disini berterima kasih sebab support event ani. selain dari berlawan ianya dapat jua tani mengeratkan silaturahim lagi dengan team lain.. kepada smua yang join the tournament nada kira kalah atau manang yg penting tani fun and enjoy dengan tournament ani."

Beliau turut menyeru kepada progamer diluar sana untuk menyertai mereka pada season ke 2 BWN mobile legends tournament yang akan diadakan tidak lama lagi. 

Untuk team lain diluar sana, jangan malu-malu kan join for the next tournament."

ujarnya lagi,

"Insyallah before puasa Tournament season 2 akan di adakan. Sekali lagi terima kasih pada team2 yang sudh ikut anjuran ani.. good job guys."


Berikut adalah senarai kumpulan yang menyertai pertandingan ini.

STK
TOP
MOV
HIT
PXE
Temazn
KB Squad
Cari Kalok
Squad Radak
The 'Squad V1
The 'Squad V2
PE Death Squad

Apa yang Risya harapkan pada next tournament , BWN mobile legends adalah akan ada lebih banyak lagi progamers mobile legends yang akan menyertai dan menunjukkan bakat yang mereka ada. Kepada pemenang musim pertama, Syabas dan tahniah. Kepada yang kalah, jangan kecewa, cuba lagi pada pertandingan yang akan datang. jom saksikan gelagat-gelagat peserta BWN MOBILE LEGENDS TOURNAMENT 2017.

















Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Good info. Arwah abah kak min pun meninggal sebab kanser usus stage 4 huhu

    BalasPadam