PG Mall Mega 8.8 | Jualan Mega Online Murah Dan Berbaloi-baloi

“Aduii!! Malasnya nak keluar rumah untuk beli barang. Tak ada ke apa yang kita nak beli muncul depan mata?”

Mesti semua pernah alami perkara di ataskan? Sama macam Riss. Lebih-lebih lagi masa MCO. Walaupun kerajaan sudah melonggarkan SOP tapi perasaan untuk keluar rumah masih lagi takut. Tapi, Alhamdulillah mujur kawan kenalkan dengan PGMall. Hari-hari Riss ber “shopping online”. Alih-alih ada je abang-abang posmen datang ketuk-ketuk pintu rumah hantar barang. 
Nak tahu tak ada online shopping yang menawarkan anda pelbagai diskaun dan promosi menarik !!! Jom Riss bagitau dengan terperinci tentang PGMall ni.

Pernah dengar tak tentang PG Mall?

 
PG Mall ini adalah salah satu laman web pusat membeli-belah atas talian. Ianya telah dikendalikan oleh PG Mall Sdn. Bhd. dan telah disokong oleh Public Gold Marketing Sdn. Bhd. PG Mall adalah satu platform e-dagang di Malaysia nombor 1. Ianya telah ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi. PG Mall ini adalah satu-satunya platform e-dagang tempatan Malaysia. PG Mall telah disenaraikan sebagai laman web e-dagang 3 teratas di https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/. wow!! Hebat kan. Riss pun tumpang bangga dengan pencapaian mereka. Seperti pusat membeli-belah atas talian yang lain juga, PG Mall menerima sebarang bentuk e-dompet dan ‘payment gateway’. Untuk pengetahuan semua, terdapat banyak kelebihan jika anda membeli- belah di PG Mall. Siap ada pelbagai Promosi hebat !

PG Mall Mega 8.8 Pre Sale Serendah RM8 Sahaja!!!!
 
Mega 8.8 pre sale ni adalah tawaran kilat harian SERENDAH RM8 tau! Bukan itu sahaja tau, anda juga berpeluang untuk mendapatkan diskaun RM5 jika perbelanjaan anda minimum RM38 tetapi ini hanya untuk pengguna baharu saja! Untuk pengguna yang lama dan yang baru, anda juga berpeluang untuk mendapatkan diskaun sebanyak RM15 jika anda berbelanja sehingga RM88. Wow! Jimat sangat. Kempen ini akan bermula pada 3hb Ogos sehingga 7hb Ogos sahaja tau. Anda boleh lawati di laman web https://pgmall.my/mega-eight-eight-campaign (bermula pada hari PRE SALE tersebut!!!): .

PG Mall Mega 8.8 Murah & Pelbagai Pilihan Menarik Menanti Anda
 

Setelah cuci-cuci mata di PG Mall Mega 8.8 Pre Sale, anda akan di sajikan pula dengan PG Mall Mega 8.8. Disini, anda berpeluang mendapatkan 8% diskaun. Bukan itu sahaja, malah, anda akan mendapat potongan harga sehingga RM88. Wah! Berbaloi betul. Anda hanya perlu berbelanja minimum sebanyak RM188 sahaja. Untuk pengguna baru PG Mall, anda berpeluang untuk mendapatkan diskaun sebanyak RM5 jika anda berbelanja minimum sebanyak RM38 tau! Selain itu, anda semua tidak kira pengguna baru atau lama, anda berpeluang untuk mendapatkan diskaun sebanyak RM15 jika anda berbelanja minimum sebanyak RM88. Anda boleh lawati di laman web https://pgmall.my/mega-eight-eight-campaign

Fuyoo!!! Boleh Bershopping sakan Dengan Maybank QRPay

 
Adakah anda pengguna Maybank? Jika Ya! Anda sangat-sangat berutung. Dengan menggunakan Maybank QRPay, anda akan menikmati penjimatan hebat secara eksklusif. Bukan setakat itu saja, anda juga akan menerima diskaun sebanyak RM5 apabila anda membeli-belah di PG Mall dan MAE hari ini sehingga 31hb Julai 2020. Anda hanya perlu masukkan kod promo “FLASH”.

Sebenarnya banyak lagi kelebihan yang ada di PG Mall. Bukan setakat murah tapi banyak pilihan juga yang ditawarkan pada anda. Tak termasuk lagi promosi-promosi yang tak masuk akal. Kalau Riss cakap banyak pun tak guna juga. Apa kata anda hubungi mereka atau layari sahaja laman web mereka untuk maklumat yang terperinci. Pilihan di tangan anda.
 
PG Mall | Pusat Membeli Belah Online Murah

Instagram: PG Mall

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #Maybankqrpay #Mae #Mega88 #PreSales #eighteight #PresalesParty #PGMall4u #Cashback #points

Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. PG Mall ni kelebihan kalau nak bayar boleh guna banyak pilihan ewallet selain internet banking, and barang2 dia pun harga reasonable, plus macam2 diskaun dia bagi...

    BalasPadam