Jadual Perlawanan Piala AFF Suzuki Cup 2018!!

Pada mesyuarat Persekutuan pada Mac 2016, ia telah mencadangkan bahawa untuk 'menyegarkan' pertandingan, dan untuk meredakan apa-apa kebimbangan mengenai isu kehadiran penyokong, peringkat kumpulan tidak akan dimainkan di negara tuan rumah, tetapi dimainkan sebagai kejohanan tempat sendiri dan tempat lawan di antara kalangan mereka yang layak. Ini telah disahkan, bersama-sama dengan perkara-perkara lain, di mesyuarat-mesyuarat persekutuan majlis akhir bulan itu.

Skuad kebangsaan telah diundi dalam Kumpulan A bersama Vietnam, Myanmar, Kemboja dan Laos pada saingan Piala AFF Suzuki 2018. Kumpulan B pula menyaksikan pertembungan sengit juara bertahan Thailand bersama pasukan Indonesia, Filipina, Singapura dan Brunei atau Tomor Leste. Kejohan ini akan berlangsung dari 8 November hingga 15 Disember 2018. Berikut jadual penuh bagi saingan Piala AFF Suzuki 2018.

AFF Suzuki Cup – PLAYOFFS


AFF Suzuki Cup – GROUP A


AFF Suzuki Cup – GROUP B


AFF Suzuki Cup – FINAL ROUNDS


SEPARUH AKHIR
1 hingga 6 Disember 2018
1 & 2 Disember 2018
5 & 6 Disember 2018

AKHIR 
11 & 15 Disember 2018

Catat Ulasan

3 Ulasan

  1. Terima kasih perkongsian ini. Terbaik blog ini.

    BalasPadam
  2. Spending lots of money in a modest vehicle means you have invested in it and there is no need of your investment to go up in smoke due to theft the Suzuki car alarm therefore makes sure that your investment is not destroyed in a minute due to theft.used car dealerships

    BalasPadam
  3. If you set out to make me think today; mission accomplished! I really like your writing style and how you express your ideas. Thank you. Stadstaxi Rotterdam taxi bestellen de nr. 1.

    BalasPadam